亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

07 November 2006

映月樓



等我係度講下我地plan成點先....

其實我地兩個都希望"一齊從簡", 所以一早已諗定就算擺酒, 都係10-12圍算, 所以我近兩三個月, 都有睇下以呢個圍數, 可以包場既地方, 原來呢個世界得好少呢種場, 去esdlife 睇睇下, 見映月樓符合要求, 就去左睇下個場~

聽就成日聽, 去就第一次, 去到見到個view, 即刻已經鎖定映月樓~~ 因為佢個維港view真係幾靚, 佢係文化中心, 亦幾方便, 所以我唔諗咁多, 就呢間啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home