亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

08 November 2006

人blog你又blog: 貓貓你lagging緊呀!!!

見肥妹妹整個wedding blog 幾得意,又學下佢 :P

睇完佢個blog, 完全覺得自己lagging!!! 因為我到呢刻除左book 酒席之後真係咩都未做... 如果唔係佢同我講confirm左佢既大日子,可能我而家連酒席都未book... hohoho...

係expo撞到另一個好友,佢原來都係10月結婚,人地wedding band都整好左? 哈哈... 呢期我真係lagging.... lagging.....

2 Comments:

At 7:39 AM, Blogger Ivy Leung said...

我保留?你收取版權+創作費既權利~ XD

btw, 唔lagging 丫, 我都唔係做左好多野唧.. 只係搞開有舖癮, 停唔到 =P

 
At 3:55 AM, Blogger 傻吉吉 said...

你地兩個咁樣,以為會唔會將呢個變成一個潮流呢? @^__^@

 

Post a Comment

<< Home