亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

18 November 2006

暫定當日行程~ TST, TST & TST~

我地兩個0既家長都知道左啦? 佢地都好開心,不過兩個媽咪仲多野諗過我地,佢地真係好好笑?

有部份朋友已經知道了我地結婚既日子,佢地都登我地開心,係度多謝佢地先?

本來無諗住同某d唔太熟既朋友講,不過人地問起我幾時結婚,咪話比人知囉。原來好多人都有唔同既諗法,去唔去台灣影相?? 係邊度擺酒?? etc....  

而我就有自己既諗法,我想簡單之中留下好既回憶,希望我既親友可以一齊分享我0既快樂!

暫定當日行程:(總之一條龍服務??)
Morning TST酒店出門 (想係Pennisula,唔知人家俾唔俾呢)
Afternoon 文化中心註冊處行禮
Night   映月樓擺酒

0 Comments:

Post a Comment

<< Home