亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

13 January 2007

1月13日, 天晴 - 我地去影相

準時一點去到影樓~~ 嘩, 好多人呀!!!

首先化妝, 我以前從未影過類似既相, 化妝小姐幫我化既妝其實好"行", 不過我知上鏡一定唔覺, 所以好放心~~ 預先係tiffany flowers買既花球有埋頭花,我至愛既黃色,化妝小姐幫我要黎set頭,好開心呀~~ (我想同大家講,一定要帶頭花呀~)

到影相啦~ 由三點開始影到成九點, 真係超"支力", 我地兩個真係好攪笑, 又唔識擺pose, 又成日攪事. 不過我要一讚我地既攝影師, 幾Pro架, 用120mm大底機黎影, 想曬幾大都得

影到後尾都好支力啦, 都唔係幾笑得出, 唔知我big day個日頂唔頂得住?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home