亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

05 December 2006

MUA - Andersen Workshop

由於亨利的影相導師Stephen Ng認識Shirley, 令我都簡接認識到她們, Stephen Ng 係一個一絲不苟的攝影師, 能和他合作的化裝師, 都肯定是有相當水準, 而亨利亦曾經影過一些Model, 化裝是由Shirley負責, 所以我有一定信心.

當然我亦有係ESDlife參考意見, 果然大家都一致好評!

當我同我的好朋友肥妹妹提及時, 真想不到她都想找Andersen, 好開心~ 一齊用同一個有水準的MUA

好期待Andersen 幫我化既?靚裝~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home