亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

23 December 2006

今日去試左婚紗

今次係第二次試婚紗,目標係尖沙咀!

首先去左Vanness L. 試左幾件衫, 其實佢有部份款都幾特別,其中有件蝴蝶款既婚紗我都幾鍾意, 不過晚裝就無咩心水. 俾左試衫費走左,果一刻都諗可能會join架


花左3個鐘試衫,醫左肚後,都6點啦,之後去利金巴利道

經過Victoria, 好友吉話覺得櫥窗既婚紗幾得,信佢既眼光入去睇下

見到入面既Mandy同張生,佢地既態度都好好,今次d衫多左好多,試左件岩心水既婚紗(好新淨同手工好好), 同兩件都覺得幾好既晚裝, 亨利二話不說, 就好開心咁join左佢個Package啦,我諗佢都覺得我著得好睇 (hohoho...) :P


同Victoria咁有緣, 希望我個日係一個靚新娘!
(在此多謝吉吉,肥妹妹,肥"妹妹",CY既意見)

2 Comments:

At 10:16 PM, Blogger Ivy Leung said...

我EMAIL左o的相去你HOTMAIL a/c呀, 你去睇下啦~ :D

 
At 8:09 AM, Blogger 傻吉吉 said...

咁我係覺得victoria係好好多喎,at least服務水準一流,又乾淨企理!最緊要你都覺得佢地的衫親你同著得你靚! =D

 

Post a Comment

<< Home