亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

15 March 2007

我的扮靚小百科

識我既人都知, 其實我都幾貪靚, 著衫方面我就無太大研究, 因為要成日行街買衫真係好花時間同金錢, 反而護膚同化妝我就有d心得

我的皮膚好差, 細個時勁多暗瘡, 又唔識處理, 令到d印同疤痕都好多, 而且又油又乾. 不過而家已經好左好多, 當中真係化左好多心機, 咁我借呢個blog都講下啦

1)飲水 & 睡眠 : 真係好緊要, 平時一定要飲多d清水, 甜既飲品係大敵
2)適當的清潔 : 早晚落妝同洗面一定唔可以懶, 洗完一定要用爽膚水平衡PH, 我自己慣用form, 不過一定唔好用令皮膚乾燥的產品, kanebo的form係非常之好, 乾淨得黎唔會dry up d皮膚
3)保濕 : 一定要!! 油性皮膚唔代表唔搽保濕!! 平時用較爽的lotion, kanebo的lotion幾好, 勁乾時可以用biotherm的lotion. 保濕mask係冬天必備!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home