亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

21 May 2007

1 June to 3 June Wedding Expo

下個月有Expo, 今次要去, 因為有幾樣野要做:

1)買餅卡
2)Book 伊甸園.... (最近發現註冊處係星期六下午休息, 唯有改變策略)

近排用左好多錢, 以上既野又係要用$$$, 希望我係新股中可以幫到手, 幫補下啦, Sigh

講外投資, 大家都知我從事呢個行業一段時間, 呢個行業令我識左好多朋友, 亦令我遇到好多有趣既問題

例子一
XXX, 最近個市咁旺, 有無貼士呀??

例子二
阿邊個俾左貼士我, 可惜我無買到, 升左好多呀!!

例子三
阿邊個話d大戶覺得個市太高, 無乜水位, 所以一定會利用#941(中移動)夾低個市呀!!

經歷過咁多年既磨練, 想同大家分享下係, 市場上無人係先知 (引述曹仁超), 如果缺乏理性分析同市場智慧, 貼士或者傳言只會害左你

仲有唔識投資唔緊要, 唔識唔做, 少做少錯, 記住啦!!

1 Comments:

At 10:09 PM, Blogger 傻吉吉 said...

果然係專業人士, 講的野都pro d.

 

Post a Comment

<< Home