亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

12 May 2007

兩個媽咪去揀衫




今日Book左Victoria去揀衫, 為免有任何不愉快, 我們與亨利媽咪先到

初初睇相簿, 亨利媽咪覺得無咩款揀, 唔係咁高興, 攪到得都幾擔心, 好彩職員Mandy好幫手, 俾多件好靚又擔鏡既金色晚裝比佢試, 佢一出黎我地都覺得好好, 不過我地講都以為我地扮野, 好彩路人甲勁讚, 令佢不知幾開心同滿意, 嘻嘻... 好彩者...


跟住我媽咪黎到, 揀左一陴, 鎖定了幾件紅色的晚裝, 試左出黎, 其中一件深紅色的晚裝真係可以用ELEGANT黎形容, 好野, 順利攪掂!!!


我既伴娘, 即係我細妹, 亦揀左件好青春既粉紅色裙, 佢高高瘦瘦真係著咩都好睇, 都未話我自己讚我自己個妹 :p

至於我自己? 都CONFIRM左啦!!
1) A Line 婚紗 (出門 & 註冊) 好鍾意
2) 紅白色晚裝 (到酒樓時時)
3) 另一件婚紗 (March-in)
4) 金色A line (敬酒)

亨利的"踢死兔"亦已揀好, 太好啦~~~

2 Comments:

At 2:17 AM, Blogger 小卡菲 said...

你近排好似做左好多野喎... 繼續努力~~
好耐無見過朱媽媽, 有o的掛住佢添~ :D

 
At 6:12 PM, Blogger izumicat said...

我會繼續努力同update個Blog架~~

 

Post a Comment

<< Home