亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

22 September 2007

仲有三個星期!!


還有三個星期便是我們的大日子!! 心情開始有一點緊張,做了幾件比較緊要的事情

1)過大禮
上星期日(16/9)過了大禮,可說是簡單而隆重!! 爸媽都很開心,寧寧更請假回家一天!! 首先多謝我的妹妹- Penny做司機送我們過大禮!
過大禮物品有:-
龍鳳禮餅兩盒,唐餅兩盒及餅卡
海味:花膠,鮑魚,參,冬菇,蝦米,瑤柱
XO兩支
生果
禮金
有人建議搵昇昇Butter扮生雞,幾有創意?!


2)兩個伴娘
除了我的妹妹寧寧之外, 找了我的大學同學兼好友Clara做我的伴娘,以分擔工作. 今日和Clara一起到了Victoria揀衫,剛好有一件跟我妹妹同款不同色的伴娘裙,Clara爽快地選了這條裙, 妹妹的是粉紅色, Clara的是米白色,實在太Prefect!!
試衫時遇到好友May Final Fit,這可人的新娘還有一星期就到BigDay,她的樣子有一點緊張呢!!

3)Confirm映月樓
首先是... confirm菜單,真是一點也不容易!!映月樓是美心集團,食物應該有一定水準,我們亦希望大家食得開心,玩得放心 :P
然後是一切Details, 包括deroration的細節及其他事宜!多謝Clara給了不少建議及幫忙,亦非常滿意林經理的服務, 大成功!!

1 Comments:

At 6:27 AM, Blogger 小卡菲 said...

唔覺唔覺... 原來得返三個星期咋~ =D

 

Post a Comment

<< Home