亨利與貓貓 約您13/10/07好唔好先?

14 October 2007

多謝大家!

婚禮順利完成,真係好彩!! 哈哈... 其實係多得咁多個好友既幫手!!

1) 姊妹團菇菇,嘉儀,吉吉,Penny,Cathy,朱子真係勞苦功高!Clara呢個伴娘+MC真係唔話得,多得你幫手場面先得到控制. 肥妹妹好細心幫我執野,而Amy d歌真係好得!!你地都好俾面盛裝出席,好正! 等d相ok, 我會約大家一齊食個飯,吹吹水!!

2) 兄弟團CY,聰,Andrew都好幫手!!感激! 伴郎Kelvin又借車又幫手,仲有Timothy幫手影Snapshot!!真係唔該哂

3) 花仔Elliott &佢既Daddy Mummy Isadora & Barry : Elliott 真係好醒同好掂,好啖定

4) 花女靜靜 & Ceci:靜靜真係人見人愛! 我問佢花仔靚唔靚仔,佢點下頭呀,好cute!

5) 化妝師Andersen Workshop: Shirley & Chris (我遲d再慢慢打,因為我實在有好多野講 :P)

6) 攝影師(表弟) & 錄影師

7) 所有抽時間來既客人,見到你地我好開心!! 你地既心意我都會留係心底裡面!!

8) Trinice Flowers : D襟花手花都好靚, Keep到成日!

1 Comments:

At 11:33 PM, Blogger roboman said...

再次恭喜昇爸同昇媽 ^0^

祝你地白頭到老! 永結同心! <-- 例牌說話

祝你地日日都係情人節! 年年添貓貓!

好鍾意酒席前播放的片段, 没有兒時的相片, 反而與大家分享了朝早接新娘的片段, 我地睇得好開心呀!

 

Post a Comment

<< Home